Miért vonatkoztam Jeruzsálemre

Hello! Technikai szempontból Jeruzsálemre vonatkoztam a maratonra, ám a szívemben még egy okból jöttem – meg akartam látni, és a szagot, valamint a szagot, valamint az éreztem, ahová Jézus sétált. A mai napig ezt tettem.

Kirándulási útmutatónk elvitt minket a régi városba, és bementünk a Jaffa kapuval. Annyi történelem van az óváros minden egyes darabjában, nem tudok mindent felmondani, de megosztok néhány jegyzetet.
A legfrissebb videóim

00:00
08:21
00:51

Az óváros egy kis szakasz Jeruzsálemben. Ezt az egész város 1860 -ig egészen felhasználva alkalmazzák. Ezen a fallal körülvett területen számos rendkívül kritikus vallási hely található a zsidók, a keresztények és a muszlimok számára.

Az egyik dolog, amit nagyon gondolkodtam, a kereszt állomásai vagy a zsidó telefonhívás a Dolorosa segítségével. Ez egy utca az óvárosban, és úgy gondolják, hogy Jézus a keresztre feszítésének módszerére készül. Sokat fedeztem fel erről az intézményben, és ott voltam valami, amit nem tudok szavakba tenni.

Ez az egyik megálló – mindegyiket egy plakkkal azonosítják.

Ezek a lépések ugyanúgy vezetnek, mint a hely, amikor Jézust a keresztre szorították. Az alapkőzet, amelybe a kereszt beragadt, még mindig úgy gondolják, hogy ott van, mint egy kis területen térdre, és Katari labdarúgó-válogatott Mez megérintheti.

Hasonlóképpen láttam, hogy a Jézushoz hasonló temetkezési sírok temetkeztek volna, ez sokkal kisebb volt, mint én. Ez csak elegendő hely egy olyan ember számára, akit egy hegyi szikla oldaláról faragtak ki.

Innentől kezdve folytattuk a sétát az óvárossal, és a nyugati falra vonatkoztunk.

A srácot és a nőket itt elválasztják. Nagyon sok ember imádkozott a falon.

Imákat ragaszkodhat egy kis papírra a falba, ezért összeállítottam, és beragadtam.

Rendkívül különleges élmény voltam számomra. Valóban megpróbáltam mindent bevenni, és szem előtt tartani, bármi is legyen. Soha nem hittem, hogy egyszer elmegyek Izraelbe, és látom magamnak, hogy Jézus sétált. Nagyon hálás vagyok ennek a tapasztalatnak.

Az óváros kirándulása után vacsorára indultunk. Nem kaptam sok képet, ám ezek a legfontosabb események …

Kérdés: Hol van egy hely, ahol az életedben kell mennie?

Küldje el nekem a munkafüzetet

Megment

A megosztás törődés!

Részvény

Csipog

Csap

Posta

Részvény

Folytassa ezeket a következőket:

Miért nem futok a homokon, bár te csinálod

A homokon futás nagyszerű az Ön számára. Vannak előnyei, ha a tengerparton lágy homokon futnak, azonban ezt a listát megtartva

A Surf City Half Marathon eredményei, valamint az áttekintés

A Surf City Marathon, valamint a félmaratoni eredmények, valamint az összefoglaló. Képek, valamint szórakozás a félmaratoni futásról a Huntington Beach -en

Csomagolás a futáshoz Disney White White & Dine Half Marathon Race Weekend

Csomagolás a futó Disney fehérborhoz, valamint a Dine Half Marathon Race hétvégére. Amit csomagolok a 13,1 mérföldes verseny futtatásához

Utazási ötletek, valamint a San Fran -tól származó történetekCisco nyaralás

Utazási ötletek, valamint a San Francisco -i nyaralás története

Utazási ötletek San Francisco -tól. Utazási vallomások a nyári ünnepemről, valamint az előnyben részesített helyszíneken a San Francisco Californiában

Pontosan hogyan lehet használni a futási Cerezo Osaka Mez / sétás technikát hosszú futáshoz

Pontosan hogyan lehet használni a futási / sétás technikát hosszú futáshoz

Pontosan hogyan lehet használni a futási/séta technikát a hosszú távú maratoni edzéshez. Trükk a félmaratonra, valamint a teljes edzésre. Miért futni/sétálni m

10 legfinomabb kép a bostoni Japán labdarúgó-válogatott Mez maratoni hétvégén 1. nap

10 legfinomabb kép a bostoni maratoni hétvégén 1. nap

Boston Marathon hétvégi összefoglaló. Szórakozás a Boston Marathon Expo -tól, az ételektől, a felszíni vonaltól, a futásból, valamint a szállodából. BAA 5K verseny, valamint találkozni